2012. január 27., péntek

Mango Suit álomruha!Új! - Jelenlegi ára: 8 900 Ft

SZEKRÉNYÜRÍTÉS!
ÓRIÁSI AKCIÓK, NÉZZ KÖRBE NÁLAM, MERT MÁRKÁS RUHÁKAT ÉS KIEGÉSZÍTŐKET KÍNÁLOK POTOM PÉNZÉRT!
Mango Suit kollekciós álomszép koktélruha!
Egyszerűen csodaszép ruha, nagyon nehéz szívvel válok meg Tőle, de sajnos nekem kicsi. Szerelmes lettem belé de nem volt a méretemben így megvettem az egyel kisebbet hogy majd belefogyok.... hát azóta csak híztam: ) 
Teljesen hibátlan, csak a cimke hiányzik belőle
Az öv hozzá tartozik!
Kivágtam a méret cetlijét de ha emlékezetem nem csal S-es volt. De kérésre szívesen mérek!
(Eredeti ára 14. 990 Ft volt... )
Csere és alkudozás köszönöm de nem érdekel. LICITTÖRLÉS NINCS, kérem csak komoly vásárlási szándékkal licitáljatok!


Jelenlegi ára: 8 900 Ft

Az aukció vége: 2012-01-28 20:40
. Mango Suit álomruha!Új! - Jelenlegi ára: 8 900 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése